אולמות בעמק חפר - ארטיסטה
צרו קשר

תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

לתיאום פגישה ופרטים נוספים




    [leadercf7 campid="9337"]

    חתונת צהריים / חתונת שישי בצהריים

    אם אינכם חיות לילה, ותמיד העדפתם את אור היום, הדבר אינו צריך להיות שונה כאשר אתם מתכננים את יום החתונה שלכם. חתונת שישי בצהריים הופכת להיות יותר ויותר מבוקשת בשנים האחרונות, כי המון זוגות מבינים את כל היתרונות ששעות הצהריים מציעות.

    לאחר שנים בענף החתונות אנו יודעים שלכל שעה ביום יש את הקסם שלה, ואם החלטתם שחתונה בשישי צהריים יותר מתאימה לכם, אנו נשמח להתאים את גן האירועים שלנו לוויז’ן שלכם, וליצור את סגנון החתונה ואת האווירה עליה אתם חולמים.

    חתונת צהריים בארטיסטה

    הרבה זוגות מעדיפים לקיים חתונת צהריים קטנה, אינטימית ומשפחתית. אצלנו יש לכם את המתווה המושלם כדי לתכנן חתונה חלומית, בזמן הנוח לכם ביותר.

    • מתחם סגור – האולם שלנו, ערוך ומוכן לספק לכם מחסה מותאם בכל מזג אוויר, כשהוא כולל טכנולוגיות מתקדמות ואת כל האטרקציות שיהפכו את הזמן בפנים לכמה שיותר מהנה ונעים.
    • גן פתוח – הגן הירוק שלנו שכולל עצי זית עתיקים, ושבילים מאבני בזלת שהגיעו ישירות מרמת הגולן, מוצל להפליא. גם אם תעדיפו להתחתן בחוץ, התוצאה תהיה מרשימה, נעימה ומותאמת לרצונות ולחזון שלכם בדיוק.
    • תפריט ברמה גבוהה – המנות שלנו בסגנון מסעדת שף, ואתם בוחרים את התפריט שלכם. יחד נוכל ליצור תפריט מושקע, מתוחכם, טעים ועשיר במרכיבים עונתיים וטריים, עם פרזנטציה יוצאת דופן שתדהים את האורחים.
    • לוקיישן מושלם – אולם וגן האירועים ארטיסטה ממוקם באזור השרון הייחודי, הלוקיישן האהוב ביותר על זוגות ישראלים ואחד המתחמים היפים ביותר שיש בארץ עבור חתונת צהריים קטנה.

    תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

    לתיאום פגישה ופרטים נוספים




      [leadercf7 campid="9337"]

      מה חשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים חתונת שישי צהריים?

      כאשר מתכננים חתונה בשישי בצהריים חשוב לשים דגש רב על מזג האוויר. בכל עונות השנה, מזג האוויר בחוץ הוא סוגיה שיש לקחת בחשבון, וכדי להימנע מהחום של העונה החמה, מהקור של העונה הקרה, או מתנאי מזג האוויר ההפכפכים בעונות המעבר, עליכם לבחור בלוקיישן שמציע לכם גם אולם וגם גן אירועים חתונת שישי צהריים אשר נערכים בה לכל האפשרויות מבחינת מזג אוויר תקנה לכם הרבה יותר שקט נפשי.

      כמו כן, עליכם לבדוק לוחות זמנים, ולשים לב עד מתי ניתן למשוך את החתונה. מכיוון שכל היום לפניכם, תרצו לדעת אם תוכלו לחגוג עד אחרון האורחים או שיש איזשהו דד ליין שמוכתב על ידי סגירת האולם.

      חתונה בשישי בצהריים – למה כדאי?

      אם אתם מתלבטים מה כדאי, חתונת ערב בכל אחד מימות השבוע או חתונה בשישי בצהריים, הרשו לנו למנות את כל היתרונות שחתונת חתונת שישי בצהריים מציעה לכם:

      • זמינות גבוהה יותר – לא כולם מעדיפים חתונת צהריים, מה שאומר שישנה זמינות גבוהה יותר של אולם האירועים בתאריך שבו תרצו להתחתן. העובדה שיהיו יותר אפשרויות שפתוחות בפניכם, הופכת את כל תכנון החתונה להרבה יותר גמיש ומותאם לרצונות שלכם.
      • לחתונה בשישי בצהריים מחיר יותר משתלם – כאשר מתכננים חתונה בשישי בצהריים מחירים הם שיקול מרכזי ואם אתם רוצים לקבל יותר עבור ההשקעה, תכנון חתונה בצהריים יהיה בחירה מעולה עבורכם.
      • יהיה לכם את כל הזמן שבעולם – חתונת שישי צהריים מתחילה בשעות הצהריים, מה שמעניק לכם הרבה יותר זמן כדי לחגוג ולבלות יחד עם כל בני המשפחה הקרובה, הרחוקה, החברים והמכרים שהגיעו ליום שלכם.
      • המוזמנים יהיו יותר פנויים להגיע – רוב האנשים לא עובדים בשישי, וגם אם כן עובדים, מסיימים יותר מוקדם מכל יום רגיל. לכן הם יהיו פנויים להגיע ולחגוג את היום המיוחד שלכם, מבלי לדאוג לכך שהם צריכים לקום מוקדם למחרת או לשחרר את הבייביסיטר.
      • ידידותי לילדים – חתונת שישי בצהריים זו בחירה הרבה יותר ידידותית לילדים, כך שאם תרצו לכלול את בני המשפחה הקטנים בתמונה, חתונת צהריים תהיה בחירה הרבה יותר טובה. הילדים יוכלו לשמוח ולהתרוצץ סביב ולא יתלוננו על עייפות.

       

      מוזמנים להתחיל לתכנן איתנו חתונת שישי בצהריים

      חתונת שישי בצהריים מתקיימת בשעה ששופעת באור טבעי שרק מדגיש את כל האלמנטים והפרטים הקטנים שהופכים את אולם האירועים שלנו לקסום. מה גם שכולם הרבה יותר ערניים ויכולים ליהנות מהאוכל המעולה, התפריט המוקפד, העיצוב ולשים לב לכל ההשקעה שעשינו כדי להפוך את יום החתונה שלכם למיוחד!

      מוכנים להתאהב בשנית? אם חתונת שישי צהריים היא החלום שלכם, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לפגישת היכרות  ולראות במו עיניכם מדוע ארטיסטה הוא המקום המושלם עבורכם. לתאום פגישה צרו קשר או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם!

      Call Now Button