אולם אירועים בשרון - ארטיסטה
צרו קשר

תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

לתיאום פגישה ופרטים נוספים




    [leadercf7 campid="9337"]

    בת מצווה

    המעבר מילדות לבגרות תמיד מרגש, ועוד יותר, כאשר מדובר בבת שלכם שהופכת מילדה לנערה. אנו תמיד שמחים כשיש סיבה למסיבה ומזמינים אתכם להגיע אלינו כדי לחגוג בת מצווה בארטיסטה.

    כאשר מתחילים לתכנן בת מצווה, אחד הדברים הראשונים שיש לעשות הוא למצוא אולם בת מצווה. האולם יכול להכתיב את האווירה של האירוע, ולהשפיע על ההצלחה שלו. אם אתם מחפשים מקום לבת מצווה בשרון, אחד האזורים הקסומים ביותר שיש לנו בארץ, תתכוננו להתאהב! ארטיסטה הוא גן אירועים לבת מצווה בו תוכלו לקיים אירוע שיתעלה על כל חלום שיש לכם.

    ארטיסטה אולם בת מצווה ברמה הגבוהה ביותר

    עם ניסיון עצום בענף האירועים ומתחם שנחשב לאחד היפים בארץ, אנו נוכל ליצור עבורכם אינספור רגעים חלומיים ובלתי נשכחים. ארטיסטה הוא אולם בת מצווה שממוקם באזור השרון ומשלב בצורה מעוררת השראה בין עיצוב אורבני ומלא בשיק של האולם, לבין גן ירוק בעיצוב טבעי ומלא בקסם.

    האולם שלנו מחולק לשני מפלסים, מה שמעניק לכם גמישות בעת פריסת החלל ואת האפשרות לארח בדרכים מגוונות. האולם מצויד בכל האמצעים הטכנולוגיים הכי חדשניים בענף החתונות, כך שכל הופעת בת מצווש תעבור בשלום ותזכה למחיאות כפיים סוערות.

    ולבסוף התפריט – שאי אפשר בלעדיו. מטבח השף שלנו בניהול של השף אלעד לוי, מוכן להדהים את האורחים ויגיש אל השולחנות מנות מרהיבות בעיצובן ונפלאות בטעמן, אין ספק שאצלנו תיהנו מאירוח ברמה אחת מעל כולם!

    מחפשים אולם אירועים לבת מצווה? הגעתם ליעד! ארטיסטה הוא אולם לבת מצווה בשרון שמוכן להגשים לכם כל חלום. מוזמנים ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים באתר לתיאום פגישת היכרות או מידע נוסף.

    תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

    לתיאום פגישה ופרטים נוספים




      [leadercf7 campid="9337"]

      כל הדברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אולם אירועים לבת מצווה

      כאשר מחפשים אולם אירועים לבת מצווה חשוב לקחת בחשבון לא מעט דברים, אחד מהם הוא המיקום. אולם לבת מצווה בשרון יהיה בחירה טובה מהמון בחינות, החל במרחב שאתם מקבלים, דרך נגישות וחניה בשפע ועד הנוף הקסום.

      דבר נוסף שעליכם לבדוק הוא כמה אורחים האולם יכול להכיל. אם אתם מקיימים אירוע קטן ואינטימי עליכם לוודא שהאולם לא יהיה גדול מדי. מנגד, אם זהו אירוע גדול ממדים, כל אולם בת מצווה שתבדקו צריך להיות מסוגל להכיל את כל המוזמנים.

      דברים נוספים שעליכם לבדוק הם: פריסת החלל, המתקנים שיש באולם ועומדים לרשותכם, הטכנולוגיה וכמובן, התפריט! האוכל שתגישו נחשב לגולת הכותרת של האירוע, בדיוק כמו כלת בת המצווה ועליו להיות איכותי. ולבסוף – עלויות, מדיניות ביטולים, מגבלות שעליכם לדעת ודברים נוספים שחשובים לכם.

      Call Now Button