אולם אירועים בשרון - ארטיסטה
צרו קשר

תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

לתיאום פגישה ופרטים נוספים




    [leadercf7 campid="9337"]

    בר מצווה

    אין מרגש יותר מנער שמגיע לגיל המצוות. זהו אירוע של פעם בחיים, שלא יחזור על עצמו שוב, לכן כדאי לציין אותו ולחגוג את המעבר מילדות לבגרות באמצעות אירוע בר מצווה ייחודי. מטבע הדברים, כל אירוע מוצלח מתחיל בחיפוש אולם אירועים לבר מצווה, כאשר האולם שתבחרו יכול להשפיע על ה”ווייב” של האירוע ועל ההרגשה שלכם ושל האורחים במהלכו.

    אם אתם מחפשים מקום לבר מצווה בשרון, מוזמנים להגיע אלינו לארטיסטה, אולם וגן אירועים לבר מצווה והמקום המושלם לאירוע חלומי שיתעלה על כל הציפיות!

    מה היתרונות של ארטיסטה כאולם בר מצווה?

    בארטיסטה כל המתחם עומד לרשותכם. העובדה שאין עוד אירועים מלבד האירוע שלכם, שמה אתכם במרכז ומאפשרת לנו להקדיש לכם ולאורחים שלכם את מלוא תשומת הלב. ארטיסטה הוא גן אירועים ואולם לבר מצווה במיקום מצוין, בלב אזור השרון, אחד האזורים היפים והמבוקשים בארץ בעיקר כשמדובר באירועים. המקום מעוצב בצורה מודרנית ועכשווית ומיד תרגישו את האווירה הצעירה, הדינמית והקלילה ששולטת במקום ובכל אספקט של האירוח והעיצוב.

    אנו יודעים שאירוע כמו בר מצווה כולל לא פעם אטרקציות, הופעות של בני משפחה, החברים או אמנים אורחים, כמו גם משחקים, סרטונים ועוד. זו בדיוק הסיבה שיש לנו באולם את המערכות המתקדמות ביותר של תאורה, הגברה וסאונד, מה שיקפיץ את האירוע שלכם ויאפשר לכם לחגוג בדיוק כמו שאתם חולמים.

    תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

    לתיאום פגישה ופרטים נוספים




      [leadercf7 campid="9337"]

      מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים אולם לבר מצווה?

      כאשר בוחרים אולם לבר מצווה יש לשים לב לכמה וכמה דברים ביניהם קיבולת האולם וכמות המוזמנים, עיצוב ופריסת האולם, סידורי הישיבה. צריך לחשוב במונחים של נגישות, כך שהמקום יתאים לכולם, וגם להתייחס אל הזמנים בהם ניתן לקיים את האירוע, ולמגבלות שונות שיכולות לקטוע אותו כשהוא בעיצומו.

      כמו כן עליכם לשים לב לכל נושא הטכנולוגיה ולוודא שיש למקום מערכות משוכללות, לבדוק מה בתפריט והאם הוא לטעמכם ולוודא מה כולל הדיל, ומהם תנאי התשלום כמו גם תנאי הביטול.

      אולם אירועים לבר מצווה ברמה הגבוהה ביותר

      השירות שלנו מאופיין עם סטנדרט גבוה של איכות, כך שבכל אירוע אתם במרכז זוכים לליווי מא’ ועד ת’ לאורך שלבי התכנון והביצוע השונים ועד אחרון האורחים. המנות שיוגשו על השולחן הן פרי ידיו של השף המוכשר אלעד לוי בקונספט של מסעדת שף ועם דגש רב על פרזנטציה.

      אנו מעמידים לרשותכם הרבה יותר מרק אולם בר מצווה אלא אירוח ברמה הכי גבוהה! לפרטים נוספים מוזמנים ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם לתאם פגישה.

      Call Now Button