אולמות בחדרה
צרו קשר

תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

לתיאום פגישה ופרטים נוספים




    [leadercf7 campid="9337"]

    כנסים וימי עיון בארטיסטה

    השכרת אולם כנסים עבור הכנס הבא שלכם או יום העיון הקרוב, זו בהחלט משימה שצריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות, אחרי הכל, אולם לכנס יכול לתת את הטון לאירוע כולו. אם אתם מחפשים אולם כנסים להשכרה, הגעתם למקום הנכון.

    ארטיסטה הוא אולם כנסים ואירועים בשרון שמאופיין עם עיצוב טרנדי ומתוחכם, וכולל גן חיצוני רחב ידיים המשלב אלמנטים ארצישראליים מובהקים כמו אבני בזלת מרמת הגולן או עצי אלון עתיקים. בארטיסטה חושבים תמיד על כל הפרטים הקטנים כדי ליצור עבורכם אירוע מדויק שמשקף את החזון המיוחד שלכם.

    כל השיקולים בעת השכרת אולם כנסים

    כל אירוע חברה שתבחרו לקיים צריך לשקף את המותג שלכם וכאשר מדובר בכנס או יום עיון, עליכם לדאוג שהכל יתקתק, שהמתווה יהיה ערוך ומותאם, שהטכנולוגיה תהיה ברמה הגבוהה ביותר ועוד.

    לא כל אולם לכנסים יתאים, ולכן עליכם לשים לב שמתקיימים כל הקריטריונים החשובים, כמו למשל קדמה וחדשנות של המערכות, פריסה נוחה וגמישה של האולם, צוות מקצועי שמלווה אתכם לכל אורך שלבי התכנון וההפקה, אוכל מוקפד ברמה גבוהה ומינימום תקלות, שכן כל תקלה עשויה להשפיע על תדמיתו של המותג.

    לכן שימו לב לגודל האולם, לקיבולת שלו, לתפריט, למבנה ועיצוב החלל, לעלויות ובעיקר – להרגשה שלכם כשאתם שם.

    תתכוננו לכנס כמו שעוד לא חוויתם בעבר!

    לתיאום פגישה ופרטים נוספים




      [leadercf7 campid="9337"]

      מדוע לבחור בארטיסטה כשמחפשים אולם לכנס?

      יש המון סיבות לבחור בארטיסטה כאשר מחפשים אולם כנסים ואירועים:

      • בזכות השירות – הצוות שלנו בעל ניסיון רב וישמח לספק לכם שירות מקצועי ואישי כדי להגשים כל חזון שיש לכם.
      • בזכות האוכל – המנות שלנו ברמה גבוהה, בקונספט מסעדת שף ובניצוחו של השף אלעד לוי, כשהן מורכבות ממיטב חומרי הגלם ומציגות פרזנטציה מנצחת.
      • בזכות העיצוב – השיק האורבני של האולם לצד הקסם של הגן החיצוני, מציעים את השילוב המושלם בין פנים וחוץ ואווירה מהפנטת.
      • בזכות הטכנולוגיה – האולם שלנו כולל את מערכות הסאונד, התאורה ההגברה המשוכללות ביותר שישנן כדי להעלות את הרף בכל כנס ופרזנטציה.
      • בזכות הגמישות – הפריסה של האולם, העיצוב והחשיבה ששמה אתכם במרכז מאפשרת לנו להציע לכם אירוח גמיש ומותאם אישית לצרכים שלכם.
      • בזכות המיקום – ארטיסטה ממוקם באזור השרון במרחק נסיעה קצרה מכל הערים המרכזיות.

       

      ובשורה התחתונה, ארטיסטה הוא מקום מרשים ביותר בלב השרון לכנסים וימי עיון אשר מציע לכם את כל הפסיליטיז שידהימו את האורחים! מוזמנים ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם ולדבר על כל הדברים החשובים!

       

      Call Now Button