אולם אירועים יוקרתי

אולמות אירועים יוקרתיים

כל זוג חולם על החתונה המושלמת, כאשר החתונה המושלמת יכולה להתקיים על החוף, בטבע או באולם אירועים יוקרתי. האפשרויות הן אינסופיות, אך הבחירה בלוקיישן המתאים היא זו שבסופו של דבר, תהפוך את החתונה לבלתי נשכחת.

אולם האירועים הוא הבסיס והתפאורה של כל האירוע, ולכן אם תמיד חלמתם על יוקרה, אולם יוקרתי יהיה הבחירה הנכונה. בשונה מאולם אירועים רגיל, אולם אירועים יוקרתי כולל תכונות נוספות שאי אפשר להתעלם מהן. עם זאת אי אפשר שלא לשאול מה הופך את מקום החתונה ליוקרתי? יש המון אולמות אירועים שמשווקים את עצמם כיוקרתיים, אך בפועל הם עומדים בשורה אחת עם הסטנדרטים הקיימים. על מה עומדים ההבדלים ומה אולמות אירועים יוקרתיים מציעים שלא ניתן למצוא באולמות אחרים? ריכזנו לכם כמה הבדלים.

שימת דגש על פרטים

שולחן אירוע יוקרתי - ארטיסטה

אולמות אירועים יוקרתיים שמים דגש על כל הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול. הם לא חוסכים בעלויות, ושואפים לשלמות וכתוצאה מכך, תכנון החתונה יהיה מאוד קפדני, מכל ההיבטים ובכל הרמות, החל בעיצוב המקום, דרך הקולינריה ועד ההזמנות.

מלא פינוקים

אולם יוקרתי יכלול המון פינוקים מיוחדים ואקסקלוסיביים. הוא יהיה מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, במערכות הסאונד הטובות ביותר, ויכלול את כל מה שצריך כדי שתוכלו להרים אירוע מפנק ברמה הגבוהה ביותר. אולם אירועים בשרון למשל, יכול להציע לכם סוויטת חתן וכלה בסטנדרט גבוה כמקום מושלם להירגע, כאשר הסוויטה המלכותית תכלול את מיטב הפינוקים שישנם.

עיצוב אלגנטי וחלל מרווח

פרחים סגולים לשולחן חתונה מעוצב

באולם יוקרתי מושם דגש רב על עיצוב המקום. מעבר לעובדה שמדובר בחללים פנימיים מרווחים וגנים רחבי ידיים, האלמנטים האדריכליים מרשימים להפליא, והעיצוב אלגנטי ומפואר. לא פעם האולמות עצמם מתוכננים ומעוצבים על ידי אדריכלים ומעצבי פנים בעלי מוניטין רב, המרחבים מטופחים, האולם מצוחצח, ונעשה שימוש בריהוט ואביזרים מהשורה הראשונה.

צוות מקצועי ששם אתם במרכז

בין אם אתם מקיימים אירוע באולם אירועים יוקרתי בשרון ובין אם במרכז, הצוות שיקבל אתכם וישתף עמכם פעולה בעל חשיבות רבה. הצוות יכלול אנשי מקצוע שחיים ונושמים את עולם האירועים, שיש להם אהבה ותשוקה למה שהם עושים, שיעשו את הכל כדי לספק לכם שירות מהשורה הראשונה, כשהם קשובים לצרכים שלכם ומגשימים כל חלום שיש לכם.

קולינריה משובחת

סטייק ותפו"א מדורה

אולמות אירועים יוקרתיים מתהדרים במטבחי השף שהם מפעילים והאוכל יהיה שם ברמת גורמה. כל המרכיבים יהיו טריים ואיכותיים, את המנות יכינו באמצעות טכניקות בישול מתקדמות והפרזנטציה תהיה מהממת. מעבר לכך, המטבחים יעמדו בכל הטרנדים הכי חמים, יציעו שילובים מיוחדים ומרגשים, ולרוב הם ינוהלו על ידי שף מוכר ששמו הולך לפניו בתחום.

לוקיישן מטריף

דבר נוסף שהופך אולם אירועים בשרון ליוקרתי הוא המיקום שבו נמצא. כשהוא עטוף בנופים עוצרי נשימה, האולם יוצר רושם ראשוני מרהיב, והנופים סביב תורמים המון לאווירה. כמו כן המיקום הגאוגרפי של האולם מעלה את יוקרתו, כך למשל אולם אירועים יוקרתי בשרון ייהנה מתדמית יותר יוקרתית לעומת אולמות אירועים בלוקיישן פחות מפתה ורומנטי.

הפקת אירועי יוקרתי מתחילה בבחירת אולם אירועים יוקרתי. אם אתם מעוניינים באירוח יוקרתי ומרשים לקידום התדמית שלכם, הגעתם למקום הנכון. אירוע יוקרתי דורש עיצוב מוקפד שמשלב חומרי גלם מובחרים, תאורה מודרנית, שירות מוקפד ובעיקר, קולינריה ברמה גבוהה. אולם האירועים ארטיסטה באזור השרון ידוע באירוח אירועים יוקרתיים במתחם מטופח ומרווח, מיקום נגיש, תחזוקה ברמה גבוהה ותפריט אוכל ברמה של מסעדת שף.

אולם אירועים יוקרתי באזור השרון

רוב הזוגות בוחרים היום באזור השרון לאירוח האירועים שלכם. על כן, אולמות אירועים יוקרתיים באזור השרון יש להזמין מוקדם ככל האפשר. ללא הזמנה מוקדמת תיאלצו לבחור את תאריך האירוע שלכם על בסיס מקום פנוי. ימי חמישי הם המבוקשים ביותר בתחום האירועים. אירועים יוקרתיים באווירה קלילה ואינטימית מתקיימים בצהרי יום שישי. מחפשים את הדרך לחסוך? אם תבחרו לקיים את האירוע שלכם בימים ראשון – רביעי או בעונת החורף, סביר להניח שתקבלו מחיר אטרקטיבי.

מאפיינים ייחודיים של אולם האירועים

יוקרה באה לידי ביטוי בתשומת לב לפרטים הקטנים. בחירת אולם אירועים יוקרתי תתבסס על בחינה מדוקדקת של העיצוב והתחזוקה, דרכי הגישה, רמת הניקיון, האוכל, חדרי השירותים, התאורה, השילוט, מגרש החנייה, השירות לאורחים ובעיקר האוכל (כולל עיצוב מנות והגשה). חפשו את המאפיינים הייחודיים של המקום שיוצרים את האווירה היוקרתית. אולם אירועים יוקרתי הוא לא עוד אולם אירועים סטנדרטי, על החוויה של האורחים שלכם להיות מוקפדת ובעלת ערך מוסף.

היוקרה נבחנת בפרטים הקטנים ובמתחם האירועים ארטיסטה היא באה לידי ביטוי בעצי אלון עתיקים, אריחי ריצוף עשויים אבן בזלת מרמת הגולן, גופי תאורה מרהיבים, רמת גימור גבוהה, טקסטיל איכותי (בדי יוקרה), ריהוט פאר. במתחם אירוח יוקרתי האורחים שלכם יגלו הוד והדר בכל פינה.

גן אירועים יוקרתי

אירוע יוקרתי הוא בראש ובראשונה אירוע עם אוכל גורמה ובר עשיר. יוקרה של אולם אירועים נבחנת במנות שף ייחודיות ומעוצבות, בר מושקע עם ברמנים מקצועיים ושולחנות מעוצבים. במתחם האירועים ארטיסטה תפתיעו את האורחים שלכם עם אוכל ברמה של מסעדת שף מהטובות בארץ. שימו דגש על בר אלכוהול מגוון ואיכותי.

לסיכום,

אם תמיד חלמתם להרגיש כמו מלכים ביום האירוע המיוחד, עליכם לקיים את האירוע באולם אירועים ברמה הכי גבוהה. יש המון אולמות אירועים שירצו להצמיד לעצמם את מילת התואר “יוקרתי” אולם ההבדל גלוי לעין כבר מרגע הכניסה לאולם ותוך כדי התעמקות בכל הפרטים הקטנים.

ארטיסטה מציעים  את הטוב ביותר עבורכם, מכל הבחינות, החל בנראות של המקום, דרך המיקום והאוכל שמגישים ועד כל הפינוקים הקטנים שפשוט מבטיחים שהאירוע שלכם יהיה ברמה אחרת מעל כולם. וכמובן שלכל אורך הדרך, הצוות המקצועי יגרום לכם להרגיש שאתם הכי חשובים בעולם!

 

תמונת אוויר לצור קשר