צ’קליסט ליום החתונה

בין אם חוויתם זאת על בשרכם ובין אם עדיין לא, זהו כלל ידוע שרשימה ליום החתונה היא כל חיוני והדרך לעבור את היום ללא תקלות ומתחים מיותרים. לכן אל תגיעו ליום החתונה שלכם מבלי שערכתם לפני כן רשימה מסודרת של כל הדברים הנחוצים.

לעיתים זוגות ביום חתונתם יכולים להיות מאוד לחוצים ולשכוח להביא איתם המון דברים חשובים. כמובן ששכחה שכזו רק מעצימה את הלחץ בזמן אמת, מה גם שתקלות קטנות יכולות להתרחש ולהעכיר את היום המיוחד. רשימה ליום החתונה נועדה לשמור עליכם כמה שיותר מאורגנים ופשוט למנוע לחצים, להפוך את יום החתונה לנטול מתחים ולהוות את הקו הדק בין אירוע נטול תקלות לבין אירוע שהתקלקל על ידי תקלה לא צפויה.

טיפים חשובים ליום המיועד

רגע לפני שאתם מסמנים וי על כל הסעיפים ברשימה ליום החתונה, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים:

היו גמישים – בין אם אתם מתחתנים בגן אירועים בעמק חפר ובין אם בלב העיר, עליכם לקחת בחשבון שלא הכל יקרה בדיוק בזמן שתכננתם. לכן נשמו נשימה עמוקה והקפידו להיות גמישים.

זכרו להביא אתכם תיק – בתיק תוכלו לשים את כל הדברים שתידרשו להם כמו הבגדים שלבשתם לפני כן, הנעליים החגיגיות, המעטפות, וכל מה שידרוש אחסון במהלך הערב המיוחד שלכם.

השאירו מישהו אחראי לסוף הלילה – למרות שזו החתונה שלכם וודאי יהיו דברים לקפל בתום האירוע וכדאי שיהיה מישהו אחראי שיוודא שהכל נעשה בדיוק כמו שצריך ובכך יסיר את הנטל מכם, הנשואים הטריים.

 מה חשוב לא לשכוח?

תכנון ואריזה של הפריטים הבאים ברשימה ליום החתונה יבטיח שהם לא יברחו לכם מהראש ברגע האמת:

טבעות

דרשות – אם תרצו להקריא זה לזו

נעליים נוחות

תעודת נישואין

עט

תשלום לרב – אם נדרש

טיפים לספקים

הכינו וקחו איתכם ערכת חירום, לכל מקרה שלא יבוא

ימי חתונה אינם חפים מהפתעות אפשריות ברגע האחרון, לכן היו מוכנים עם ערכת חירום ובה:

משככי כאבים

מסיר כתמים

סיכות ביטחון

חוט ומחט

פלסטרים

דיאודורנט

נייר טואלט

מגבונים

חוט דנטלי ומי פה

בקבוק מים

חטיפים ונשנושים

פינצטה

רשימה לכלה ליום החתונה

יום החתונה אינו כולל רק את שמלת הכלה ותו לא, יש המון דברים שהכלה צריכה להביא אתה כדי שהיום יעבור בהצלחה. רשימה לכלה ליום החתונה תעזור לכסות את הכל.

לק לציפורניים – יכול לעצור קרע בגרביונים

איפור נוסף – פודרה, אודם ומסקרה

נעליים שטוחות

סיכות לשיער

טמפונים

גליל דבק שקוף דו צדדי לבגד

פצירה

כמו כן, מומלץ למנות מראש חברה טובה שתבוא איתך להתפנות בכל פעם כדי לעזור לך עם השמלה.

לסיכום, בעזרת רשימה מסודרת ליום החתונה, תזכרו להביא איתכם חפצים קטנים שלא תופסים הרבה מקום, אך יכולים לעשות הבדל גדול ולמנוע תקלות מטופשות וקטנות שיקלקלו את היום המיוחד.