גני אירועים בעמק חפר
צרו קשר

תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

לתיאום פגישה ופרטים נוספים




    [leadercf7 campid="9337"]

    גן ואולם אירועים בעמק חפר

    רוצים להתחתן במקום מהאגדות? קיבלתם! ארטיסטה הוא גן אירועים יפיפה ופסטורלי, הממוקם בעמק חפר – אחד האזורים היפים ביותר בארץ, הכולל רצועת חוף עוצרת נשימה, נוף פסטורלי ומדהים ובעיקר אווירה מרגיעה ונעימה. אז אם אתם מחפשים אולם אירועים בעמק חפר הגעתם למקום הנכון. בין אם אתם אנשים שאוהבים אירועים בטבע, או אנשים שמעדיפים אולם מקורה, ארטיסטה הוא המקום בשבילכם – אנחנו משלבים חוץ עם פנים בצורה המדויקת והאיכותית ביותר.

    גן אירועים בעמק חפר - ארטיסטה
    אולמות אירועים בעמק חפר - קוקטיילים צבעוניים בארטיסטה
    גני אירועים בעמק חפר
    אולמות בעמק חפר - מיני גלידות

    תתכוננו להתאהב. בפעם השניה

    לתיאום פגישה ופרטים נוספים




      [leadercf7 campid="9337"]

      גני אירועים בעמק חפר – שילוב של גן פסטורלי עם אולם מקורה

      אירוע זה תמיד דבר מרגש, בין אם זה חתונה, בר מצווה, ברית או מסיבה – כיום יש מגוון רחב של אולמות אירועים, אך אנחנו בולטים מעל כולם – אנחנו מציעים לכם לקיים אירוע מהאגדות, הגן שלנו ירוק ומדהים המשולב עם אולם סגור, כך שאם אתם מתכננים אירוע חורפי נוכל לשלב בין שני המפלסים או לקיים את האירוע רק במבנה המקורה – לבחירתכם. במקרה של חתונה למשל, אם חשוב לכם לקיים את החופה בחוץ, ואתם מתחתנים בחורף תוכלו לקיים את החופה בחוץ, ואת האירוע עצמו בפנים .

      למה לקיים את האירוע דווקא בגן אירועים בעמק חפר?

      ראשית, אם אתם מתגוררים באזור ואתם רוצים להקל על משפחתכם ולקיים אירוע קרוב למקום מגוריהם, אז עמק חפר היא הבחירה המושלמת, וגם אם אתם מאוד מתחברים ליופי המהמם של האזור ואין לכם בעיה לקיים אירוע רחוק יחסית מאזור מגוריכם, עמק חפר זו בהחלט בחירה ראויה.

      בנוסף, גן אירועים בעמק חפר זו גם בחירה כלכלית נכונה, ביחס למרכז מחירי המנות שאנו מציעים הם ברמה קולינרית גבוה, ובמחירים הוגנים ביחס לתמורה – כלומר תוכלו גם להתחתן במקום יפה ואטרקטיבי, וגם תוכלו לשלם פחות ביחס למרכז הארץ. בעמק חפר תוכלו לקבל את החוויה המהממת של צפון הארץ, המשלבת יופי ותחושה של יוקרה – ואנחנו בטוחים שאף אורח לא יישאר אדיש אם תבחרו לקיים את האירוע שלכם אצלנו – גם מבחינת היופי וגם מבחינת רמת האוכל – כיוון שאנחנו לעולם לא נתפשר על איכות!

      באזור עמק חפר מתקיימים מספר רב של אירועים בכל שנה, מדובר באזור מדהים שמושך אליו אנשים מכל רחבי הארץ.

      גן אירועים בעמק חפר – אירוע יוקרתי כמו שחלמתם

      אז אם אתם מתכננים חתונה באווירה המדהימה של האזור, ארטיסטה הוא בהחלט המקום בשבילכם – לא משנה אם אתם אנשים של טבע שמתחברים לאירועים בחוץ, או שאתם דווקא אנשים של יוקרה שיותר מתחברים לסגנון אירוע מעוצב ויוקרתי – תוכלו למצוא את מה שחלמתם אצלנו. אנחנו מציעים אירועים בסגנון יוקרתי, המשלב בר אלכוהול איכותי הכולל בר מעוצב בצורת ואן על גלגלים – ובנוסף, מציעים בופה עם דוכני אוכל בסגנון פוד טראק, מה שמקנה תוספת ייחודית, מעוצבת ובלתי נשכחת לקבלת הפנים.

      אולמות בעמק חפר

      חלק חשוב בחתונה הוא חגיגת האירוע במקום המתאים. יש צורך להכין לזוג הטרי ולכל האורחים פינוק עם מנות ומשקאות טעימים, כדי לספק בידור מעניין ובו בזמן שהות נוחה. את הבחירה וההזמנה של אולם אירועים יש ​​לבצע מספר חודשים לפני החתונה על מנת לבחור את המקום הטוב ביותר מבחינת מיקום, עיצוב פנים ורמת שירות. אם המיקום נבחר נכון, תפתרו חלק מההחלטות הקשורות בתכנון החתונה שלכם. כיום יש מגוון אולמות בעמק חפר וכולם נבדלים זה מזה בעיצוב סגנוני, קיבולת, רשימת השירותים הנלווים, רמת השירות ואיכות התפריט, כמו גם במחיר. לכן אם אתם רוצים להנות מכל ההטבות האפשריות ולקבל את חתונת חלומותיכם, אתם פשוט חייבים להגיע לאריסטה! גן אירועים מעוצב בטוב טעם, עם אווירה קסומה ואוכל מצוין. זה כל מה שאתם צריכים!

      איך בוחרים אולם לחתונה?

      איך לבחור אולמות בעמק חפר לחתונה? לאילו קריטריונים לשים לב? ראשית, מומלץ להחליט על תקציב ומספר האורחים. ואז אתם כבר יכולים לשקול את כל ההצעות שמתאימות למסגרת הנתונה ובו זמנית לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

      • מיקום;
      • פיתוח תשתיות;
      • שטח וקיבולת האולם;
      • התאמת עיצוב הפנים לסגנון הנבחר של החתונה;
      • איכות ושירות התפריט;
      • נוכחותם של יתרונות נוספים (מקומות לצילומים, אזורי מזנון, חניה, מקום לטקס חיצוני, בידור);
      • שירותים נלווים;
      • עלות האולם.

      עיצוב פנים וגודל אולמות בעמק חפר

      עיצוב הפנים של המקום צריך להתאים לקונספט האירוע. תבדקו מול האולם מראש:

      • מהן האפשרויות לקישוט ועיצוב האולם.
      • מהם סידורי הישיבה לאורחים, האם ניתן לחבר שולחנות.

      תפקיד חשוב יש גם לנוחות של רהיטים וניקיון המקום. פנים אופנתי ומקורי מובטח ליצור את מצב הרוח הנכון. בעת בחירת אולמות בעמק חפר שימו לב לא רק למספר השולחנות באולם, אלא גם לשטח הכולל. כמה נוח זה יהיה לכל המוזמנים. צריך שיהיה מספיק מקום כדי שהרקדנים לא יפריעו לתקשורת של היושבים בשולחנות. אז אם אתם חולמים על אירוע בלתי נשכח, אין ספק כי המקום שאתם פשוט חייבים לבחור בו הוא אריסטה! גן האירועים הגדול ומעוצב יכול להכיל מעל ל-250 איש ולספק לכולם את השירות הטוב ביותר!

      אולמות אירועים עמק חפר

      בין אם אתם מחפשים אולמות אירועים עמק חפר לאירועים קטנים או גדולים, חשוב שתדעו שבבחירת כל אחד מהם, כדאי לשים לב לנקודות מפתח שונות שיהפכו את הבחירה שלכם לנכונה. ישנם כיום מקומות אירועים רבים המציעים מקום לאירוע שלכם, בין אם הוא גדול או קטן, ומבטיחים לכם את האירוע המושלם. אבל איך לבחור נכון מבין כל ההצעות? אם עדיין לא ביקרתם בגן אירועים אריסטה, זה הזמן לעשות זאת. ברגע כניסתכם לאולם אתם ישר תבינו כי זה המקום אליו חלמתם. להלן כמה דגשים חשבים שמציע עבורכם המקום, בזכותם האירוע שלכם יהפוך לבלתי נשכח.

      אל פי אילו מאפיינים בוחרים אולמות אירוע?

      בין אם אתם מתכננים חתונה, אירוע בר או בת מצווה, או כל אירוע שאתם רוצים לחגוג באולם אירועים, חשוב לשים לב לנקודות המפתח שמצעים עבורכם אולמות אירועים עמק חפר, בבחירת המקום עבורכם:

      נראות – “אין טוב מלראות בעיניים” היא אמירה עתיקה, ואכן בבחירת מקום לאירועים חשוב לשים לב קודם כל לנראות המקום. באתרים רבים מבעלי אולמות וגני אירועים מציגים תמונות של המקום שלא תמיד נכונות, כך שאם אתם מחפשים מקום וצמצמתם את האפשרויות לכמה אולמות אירועים שאהבתם דרך האתר, זה תמיד חשוב ללכת ולראות את המקום באופן אישי.

      עיצוב – דאגו שעיצוב המקום יהיה בהרמוניה עם האירוע שלכם. לדוגמא: לחתונה קלאסית קטנה וטבעית מתאימים גוונים ירוקים בליווי פרחים וקישוט עדין. עבור חתונה מודרנית גדולה, עיצוב בצבעים נועזים יותר יעבוד, ועדיין נראה כמו אולם נשפים נוצץ. חשוב שהעיצוב יתאים למהות האירוע שלכם.

      שירות ואיכות- זה מה שחשוב!

      לפני שאתם מחליטים סופית לגבי אולמות אירועים עמק חפר, שימו לב שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר כבר מתחילת הקשר עם אולמות האירועים. שימו לב שאתם מקבלים הודעה אישית, תשובות לשאלות, שאתם מקבלים את כל המידע על המקום ושמנהל האירוע זמין עבורכם בשעות הפעילות הרגילות ויעמוד לרשותכם במהלך האירוע. כמו כן, אחד המרכיבים עליהם מדברים לרוב באירועים הוא האוכל. לכן, חשוב לפקח על איכות המזון. וודאו שכל מרכיבי המנה טריים, ושאתם אוהבים את התפריט והמנות שיוגשו לאורחים. וודאו כי המקום מאפשר לכם לארגן טעימות אוכל לפני האירוע הגדול והחשוב. לפני שאתם סוגרים את האולם לאירוע שלכם אתם מוזמנים לבקר באולם האירועים אריסטה, במהלך אחד האירועים שמתקיימים בו. כך תוכלו לקבל את הרושם הנכון לגבי השירות, האווירה, האוכל והנראות של האירוע, ואין ספק כי תצאו מרוצים!

      Call Now Button