רעיונות לעיצובי שולחן לחתונה

אחרי שנשאלה השאלה הגורלית, נאמרה התשובה “כן” והחלטתם שברור שאתם רוצים להתחתן, זה הזמן לעבור לשלב הבא והוא תכנון החתונה שלכם. לתכנון החתונה יש אספקטים רבים, ביניהם גם עיצוב השולחנות בחתונה שלכם.יש לכם המון דברים לחשוב עליהם כמו למשל הסגנון שתבחרו, סידורי הפרחים, אביזרים, בדים, כלים, צבעים, נרות או אלמנטים ייחודיים שיעמדו

בלב השולחן ויצרו אפקט וואו אמיתי. כדי לעזור לכם להתחיל, ריכזנו לכם רעיונות וטיפים חשובים שיתנו לכם השראה ויגרמו למחשבות היצירתיות להתחיל לזרום אליכם.

סגנונות אפשריים

זה נחמד אך גם מבלבל שיש כל כך הרבה סגנונות עיצוב שולחנות טרנדיים בגני אירועים בשרון. יש לכם יד חופשית להחליט מהו הסגנון המועדף עליכ

ם, אך כדאי שתתאימו את עיצוב השולחן לאופי החתונה. קלאסי, כפרי, מודרני, יוקרתי, וינטג’, מינימליסטי, בוהו, אקזוטי, טרופי, יש המון סגנונות לבחור מהם ועליכם להחליט מהו הסגנון האהוב עליכם.

אנו ממליצים להקדיש קצת זמן לבחון עיצובים שונים ברחבי הרשת כדי לקבל השראה, כך תוכלו לצמצם את עצמכם לכדי הסגנון המועדף עליכם ומשם להתחיל להכניס את הנגיעות האישיות שלכם.

אביזרים וזרי פרחים

אם אתם רוצים ליצור אווירה רומנטית, עם פרחים אינכם יכולים לטעות. פרחים הם אלמנט מרכזי מרשים הם מושכים את תשומת הלב ביופיים המדהים ומעניקים לכם המון אפשרויות עיצוביות. אפשר להעמיד אגרטלים גבוהים על השולחן או פשוט להניח זר שופע של פרחים במרכז. הצבעוניות של הפרחים גם מאפשרת לכם המון משחק, ישנם פרחים בצבעים רכים ועדינים וישנם פרחים בצבעים נועזים שיכניסו המון צבע ועניין.

בחירת אביזרים לעיצוב השולחן גם יכולה להיות מעט מורכבת, אך מה שיעזור לכם להישאר ממוקדים הוא סגנון החתונה ובחירת מוטיב מרכזי. אם אתם בוחרים בחתונה על הים, אפשר לבחור באביזרים שקשורים לנושא כמו למשל לשלב צבעים של כחול, להוסיף קונכיות, חבלים או צדפים, ובאמת שאין גבול לאפשרויות. אם אתם מתחתנים במדבר שמרו על הצבעוניות המדברית בעזרת בחירת אביזרים בצבעים הנכונים.

בדים

יש אנשים שאוהבים עיצוב מוגזם ויש כאלו שתמיד יעדיפו שולחן מינימליסטי. אם אתם נמנים על הזן הראשון, בדים יעשו את העבודה והם יכולים להכניס עוד מרקם וצבע לחתונה. אינכם חייבים ללכת על אותו הבד בכל השולחנות. אפשר לבחור דווקא בכמה גוונים של אותו הצבע, או בצבע אחד בכמה מרקמים וטקסטורות וכך ליצור עניין ועיצוב ייחודי. אם אתם נועזים במיוחד, אמצו את התכונה הזו שלכם והשתמשו בבדים כדי לבטא את התעוזה שלכם בדרך ייחודית.

הטיפים שלנו

רגע לפני שאתם עפים עם הדמיון כדאי לבדוק עלויות של כל החומרים. כאשר מתרגמים חלומות למציאות יהיו לכך השלכות כספיות ולא פעם תגלו שעליכם לוותר על דבר או שניים כדי לעמוד בתקציב. לכן שמרו על ראש פתוח!

טיפ נוסף הוא להתאים את עצמכם לעונת השנה. אם אתם מתחתנים בחורף נסו לשמור על המראה החורפי גם בעיצוב השולחנות שלכם, אותו הדבר לגבי עונות אחרות, אשר לכל אחת יש את הצבעים והמאפיינים המיוחדים שלה.

ואחרון חביב – שמרו על הקו העיצובי של המקום בו אתם מתחתנים. שימו לב לסביבה שלכם בעת עיצוב השולחנות ונסו לכלול אותה, עד כמה שהדבר אפשרי.

 

עיצוב שולחן צבעוני לאירוע