משמעות המיקום של האולם להצלחת האירוע

חתונה באזור השרון המבוקש באולם אירועים מרהיב ומטופח שמשלב גם גן אירועים וגם מתחם מקורה וממוזג. מתחם האירועים ארטיסטה מארח אירועים ברמה גבוהה מזה מספר שנים. אם אתם מחפשים איכות, יודעים לזהות אותה ולא מתפשרים על פחות, חייגו עכשיו לתיאום סיור בארטיסטה ותתכוננו להתאהב.

בחירת אולמות בחדרה לחתונה לפי מספר אורחים

על אולם האירועים להתאים בראש ובראשונה למספר האורחים. בכל אולם כמות מקסימלית של אורחים שאסור לחרוג ממנה. חריגה ממספר האורחים המותרת מהווה סכנה וגורמת לביטול פוליסת הביטוח. אם חרגתם ממספר האורחים אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא ביטוח. התאמה מדויקת בין מספר האורחים לבין גודל האולם מונעת צפיפות או תחושה של אולם ריק.

איך יוצרים אווירה אינטימית ואישית יותר?

אולמות בחדרה לחתונה קטנה או גדולה אפשר לעצב בסגנון אינטימי. גם כאשר מדובר באירוע ל-600 אורחים ויותר, עם העיצוב הנכון נצליח לייצור תחושה של חתונה אינטימית ורומנטית. אם אתם מתכננים אירוע ל-250 איש דרוש לכם אולם אירועים עם רחבת ריקודים בגודל מתאים שלא תיווצר תחושה של רחבה ריקה.

בחירת אולמות בחדרה לחתונה נבסס על התחשבות במיקום המגורים של רוב האורחים, מצב התנועה ונגישות של מגרשי חנייה. בימי חמישי בשעות הערב הכבישים עמוסים יותר ויש לתכנן את לוח הזמנים של האירוע בהתאם. נסיעה ארוכה עלולה אל מתחם אירועים רחוק עלולה להרתיע חלק האורחים. כמו כן, אורחים נוטים לעזוב אירועים מוקדם יותר כאשר מצפה להם נסיעה ארוכה.

איך נדע מה צריך לשאול?

כמו רוב הזוגות גם אתם מתחתנים בפעם הראשונה ללא כל ניסיון בהפקת אירועים. במטרה להבטיח התאמה מלאה של המקום לצרכים ולציפיות שלכם כדאי לשאול את השאלות הבאות:

  1. מתי האירוע מסתיים ומה קורה במידה ואתם מבקשים להמשיך את החגיגות?
  2. מהו המחיר בעבור כל מנה ומה כלול במחיר? האם יש מחיר אחר בעבור מנת ילדים או מנה צמחונית?
  3. כמה מקומות חנייה יעמדו לרשותכם בחניון של המקום?
  4. האם יש במתחם שירותי אבטחה?
  5. כמה מלצרים ואנשי צוות יועסקו באירוע שלכם?