מדוע חשוב להשקיע באוכל באירוע?

חיפוש מהיר אחר גן אירועים בשרון יגלה לכם שקיימים לא מעט מתחמי אירועים, איך נצליח לבחור את גן האירועים הטוב ביותר? הבסיס לבחירה נכונה יהיה התאמה של המקום לסגנון האירוע שאתם מתכננים. לא בטוחים במה לבחור? מתחם האירועים ארטיסטה מציע אווירת בוטיק יוקרתית, אורבנית ובו זמנית גם רומנטית ואינטימית. עיצוב המתחם משלב אבני בזלת טבעיות ועצי אלון עתיקים. אם תבחרו בגן האירועים ארטיסטה תיהנו גם ממתחם חיצוני וגם ממתחם מקורה וממוזג עם שולחנות אוכל ורחבת ריקודים. חייגו עכשיו אל ארטיסטה ולא תאמינו כמה מהר אפשר למצוא גן אירועים בשרון.

על מה לא מתפשרים בבחירת גן אירועים בשרון?

  1. קיבולת אורחים שתואמת את מספר המוזמנים שלכם
  2. רישיון עסק ופוליסות ביטוח
  3. קולינריה ברמה גבוהה
  4. סגנון עיצוב שיוצר את האווירה הנכונה
  5. שירותי אבטחה
  6. מגרש חנייה מסודר, נקי ומואר שתואם את מספר האורחים

אירוע מוגדר כמוצלח בעיקר כאשר האורחים נהנים מהאוכל. על כן, חשוב לתכנן נכון את התפריט עם מבחר שמאפשר לכל אורח למצוא לעצמו משהו שהוא אוהב. אל תשלבו בתפריט רק את המנות שאתם אוהבים, הקשיבו לעצות של בעלי מקצוע. אתם בוחרים האם להגיש תפריט בשרי, חלבי, צמחוני. התפריט הפופולרי באירועים בישראל כולל מנות בשריות, תוספות חמות וסלטים. את ההגשה של האוכל אפשר לבצע עם מלצרים או במתכונת של מזנון. יש לשים דגש גם על אופן הגשה, עיצוב מנות, הכלים והשירות.

מי מנהל את האירוע?

ביום האירוע תרצו לצדכם צוות מקצועי ומנוסה שיידע לנהל את האירוע כולו בעוד אתם מתמקדים באירוח. מתחם האירועים ארטיסטה מנוהל בקפידה על ידי צוות מנוסה, מוכשר, קשור ומדויק. הניסיון מבטיח פתרון מהיר לכל בעיה לא צפויה. עם צוות מקצועי אתם יכולים להירגע וליהנות מכל רגע באירוע שלכם. שימו לב לכימיה שלכם עם צוות הניהול של המקום, הקשיבו לתחושת הבטן שלכם ותבחרו נכון בצוות אנושי ומקצועי שאתם סומכים עליו. בחירה נכונה של גן אירועים בשרון היא כזו שמתבססת על קול היגיון, רגש והמלצות.