עיצוב חופה by your self

החופה היא הלב של כל חתונה, זו למעשה המהות של הטקס והתפאורה המושלמת לטקס. למרות שלכאורה זו בסך הכל יריעה הפרוסה על גבי ארבעה עמודים, החופה מוסיפה נגיעה רומנטית ומשמשת כנקודת מוקד דקורטיבית באירוע. לכן זוגות רבים בוחרים להשקיע, ואם החלטתם לעצב אותה לבד, ללא עזרה מקצועית, הטיפים הבאים יעזרו.

1. מתחילים עם עיצוב בסיסי

בין אם אתם מתחתנים בגני אירועים בשרון ובן אם בבית, יכול מאוד להיות שיש לכם חזון מיוחד לחופה שתחתיה תנדרו את הנדרים שלכם זה לזו ולכן תרצו לעצב אותה בעצמכם. תמיד טוב להתחיל בעיצוב בסיסי ומשם להתקדם, אלא אם כן יש לכם רעיונות יותר יצירתיים שתרצו להתנסות בהם. העיצוב הבסיסי כולל ארבעה מוטות ויריעת בד שמחוברת ביניהם (חופת חברים), החופה הזו גם מתקפלת לכן אם אין לכם מקום מוגדר לחופה, אפשר לפתוח אותה בתחילת הטקס ולקפל כשמסיימים. החופה הזו אינה עומדת באופן עצמאי אלא מוחזקת על ידי חברים שתבחרו לתפקיד.

2. רוצים ליצור רושם אלגנטי? בחרו בבדים נשפכים

המגמה הזו מאוד פופולרית בגני אירועים בשרון ובאולמות יוקרתיים, לכן אם תרצו ליצור את המראה האלגנטי, במקום יריעה אחת קטנה ומרובעת שתחבר בין העמודים בחלקם העליון, בחרו בבדים נשפכים והלבישו אותם על המוטות. המבנה הוא אותו מבנה בסיסי, של ארבעה עמודים שמחוברים ביניהם, אך הפעם עליכם להשחיל שני וילונות לבנים בכל אחד מארבעת הצדדים של החופה, מה גם שעל העמודים לעמוד באופן עצמאי. את הוילונות קושרים על ידי חתיכת בד לבנה לעמודים שנמצאים לצדם וכך יוצרים מראה אלגנטי ומרשים להפליא.

3. שלבו תאורה כדי להעניק זוהר מיוחד לחופה

אם אתם רוצים להוסיף זוהר מיוחד ולקחת את עיצוב החופה שלכם לשלב הבא, באפשרותכם להוסיף לה תאורה, אשר גם תראה נהדר בתמונות וגם תתרום המון לתחושה המיוחדת. יש המון דרכים לשלב תאורה בעיצוב, אחד הרעיונות המדליקים הוא לתלות שרשראות של נורות מסוגים שונים בגב החופה. יש שרשראות עם נורות סולריות שפשוט ידלקו מעצמן כשהשמש תשקע, ויש שרשראות עם נורות שמופעלות על בטריות או חשמל ואותן ניתן להדליק בקלות, בכל זמן שרוצים.

אוהבים פרחים? זה הזמן להוסיף נגיעה של רומנטיקה

יש זוגות שאוהבים מראה מינימליסטי, בעוד שזוגות אחרים אוהבים תוספות מעוצבות לחופה שלהם. אם אתם נמנים על הזן הראשון, השאירו את החופה שלכם נקייה ואלגנטית. אם אתם אוהבים את המראה הרומנטי תוכלו לקשט את החופה עם פרחים, או אפילו ענפים מוריקים שימסגרו אותה. אפשר לפזר פרחים גם בדרך לחופה, אם בצדי השביל שמוביל אליה, ואם עלי כותרת על הדרך עצמה. אפשר לפרוש בד לבן חלק בין שורות הכסאות, או לקשור את הבדים של החופה עצמה רחוק יותר ולאו דווקא לעמודים, כדי ליצור מראה מיוחד והרבה יותר מרשים.

לסיכום, באמת שאין גבול לאפשרויות ועליכם ללכת על פי צו הלב, ומה שאתם אוהבים.

חופה מעוצבת בארטיסטה