טיפים לבחירת דיג’יי לחתונה

לאחר קבלת הפנים והחופה, עוברים לשמוח בשמחתם של החתן והכלה, ולרוב זה השלב שכובשים את רחבת הריקודים עד השעות הקטנות של הלילה או אחרון האורחים. כדי שהמסיבה שלכם באמת תרקיע לשחקים, עליכם קודם כל לבחור את הדיג’יי המתאים.
איך עושים זאת? בעזרת הטיפים הבאים.

תנו לכישורים לקבוע

האישיות של הדיג’יי חשובה לאין שיעור כמו גם החיבור שאתם מרגישים אליו, אבל כאשר מדובר באירוע שלכם, עליכם לתת מקום של כבוד לכישורים המקצועיים. הדיג’יי נותן את הטון במהלך הערב, הוא מכתיב את הקצב, הוא יכול להרים את המורל ולהשפיע על ההרגשה והמוסיקה שהוא יבחר תקבע מה תהיה האווירה. לכן אל תתפשרו, חפשו דיג’יי מקצועי ובעל ניסיון שיש לו את כל הכישורים הנדרשים כדי להפוך את הערב שלכם לחוויה של פעם בחיים.

בחרו בדיג’יי עם ציוד מקצועי

ציוד סאונד איכותי בארטיסטה

גם אם תבחרו להתחתן באולמות בחדרה עם סאונד מושלם, אם לדיג’יי שלכם לא יהיה את הציוד המתאים, גם מערכות הסאונד המתקדמות ביותר לא יעזרו. בחירת דיג’יי לחתונה זו לא החלטה שיש להקל בה ראש, איכות צריכה להיות במקום הראשון שלכם, ויש לכם רק הזדמנות אחת ליצור את הרושם הנכון.
במידה והציוד של הדיג’יי לא יהיה איכותי הדבר יהיה מורגש באיכות השמע, במעברים שלו בין השירים, בהגשה ובכל מה שמסביב ומשפיע על ההרגשה.

סוג המוסיקה

סוג המוסיקה שהדיג’יי משמיע יכול להשפיע המון על האווירה בחתונה שלכם. המוסיקה עצמה בעלת חשיבות עצומה, ואם אתם לא מתחברים לפלייליסט, כמו גם האורחים שלכם, אז הרחבה תעמוד ריקה ויתומה לאורך האירוע. בחרו בדיג’יי שמנגן את סגנון המוסיקה שאתם אוהבים, אולי תוודאו שיהיה מבחר מגוון של שירים אשר יתאים לסוגים של אנשים, או לחלופין מוסיקה שכולם אוהבים.
גם אם קיבלתם המלצה, אל תוותרו על שיחה אישית במהלכה תדברו על המוסיקה שאתם אוהבים כדי להבין את אתם רואים את מהלך המסיבה עין בעין.

התמחות בעולם החתונות

הדיג’יי שלכם יכול להיות שם דבר במסיבות טבע, אבל לא יהיה לו ניסיון קודם בחתונות. ניסיון בחתונות חשוב, מכיוון שמדובר בהבדלים של שמיים וארץ לעומת סוגים אחר של אירועים, בקהל יעד שונה ומגוון שאליו יש להתאים את הערב, באווירה של הערב ובדרישות שונות שיצטרך לעמוד בהן כדי להבטיח שהערב יהיה כמה שיותר מוצלח. לדיג’יי יש תפקיד חשוב, מלבד קביעת האווירה הוא די מנחה את הערב, ועליו להיות עד כמה שיותר מנוסה.

גיבוי ומוכנות לכל תרחיש

אתם לא רוצים אירועים בלתי צפויים שישבשו את היום המיוחד שלכם. שאלו את הדיג’יי האם הוא ערוך למצבי חירום, לאתגרים שונים ולכל מיני שיבושים בלתי צפויים. לא חסרים מקרים, כולנו שמענו סיפורים או היינו בחתונות שבהן פתאום באמצע הריקודים הייתה הפסקת חשמל, ועלה הצורך למצוא פתרון תוך כדי תנועה. לכן בדקו שלדיג’יי שלכם יש תכנית ב’ ושהוא מוכן לכל צרה.

רחבת ריקודים עם דיג''י בארטיסטה