הפקת אירוע חתונה כשר – Do it right

כאשר מפיקים חתונה יש המון דברים שעומדים על הפרק, והרבה משימות שצריך לסמן עליהן וי. כמובן שלא פעם מתמודדים גם עם אתגרים. אתגרים אלו הולכים וגדלים, כאשר מפיקים אירוע חתונה לקהל הדתי. מעבר לכל הדברים “הרגילים” שיש לשים לב אליהם, כאן גם נדרשת תשומת לב לשמירה על כל המצוות וכיבוד אורח החיים הייחודי של החתן והכלה, וכל המשתתפים.

על אילו דברים חשוב לשים דגש כאשר מתכננים אירוע כשר? ריכזנו לכם כמה מהפרטים החשובים.

גן האירועים

גן האירועים צריך להיות ערוך לקהל הדתי, מכל הבחינות. לכן אם למשל אתם גרים באזור השרון ומתכננים להתחתן בגן אירועים בשרון, כדאי מאוד לבחור בלוקיישן שיש לו ניסיון קודם, אם לא ניסיון עשיר, באירועים לבני המגזר הדתי. הסיבה לכך היא שאולם האירועים צריך לעמוד בכל מיני קריטריונים של כשרות. מעבר לקייטרינג שצריך להיות כשר, רמת הכשרות של המקום צריכה לעמוד בדרישות החשובות לכם.

בנוסף גן האירועים צריך להיות מספיק גדול כדי לאפשר הפרדה בין גברים לנשים, הן על רחבת הריקודים והן במקומות הישיבה. לכן לפני שאתם סוגרים על גן אירועים כזה או אחר, אלו דברים שחשוב לוודא, כך שכל האורחים יוכלו להגיע וליהנות ביום השמח שלכם, מבלי לדאוג שמא יתערבבו עם בני המין השני.

כמו כן אצל בני המגזר הדתי יש חשיבות גם להפרדה בין בשר לחלב, שמירת שבת ודברים אחרים שמשפיעים על מידת הכשרות של המקום.

קייטרינג

הרבה זוגות בוחרים בשירותי קייטרינג חיצוניים. אם זוהי הבחירה שלכם, עליכם להיות מעט יותר מחושבים. שאלו את עצמכם איזה סוג של אוכל תרצו להגיש באירוע ופנו רק לחברות בעלות כשרות שמקפידות על הנושא בדיוק כמוכם ויכולות לספק לכם בדיוק את השירות שאתם מחפשים. שימו לב שיש הבדל בין כשרות חלבית וכשרות בשרית לכן בדקו שחברת הקייטרינג מספקת שירותים בהתאם לדרישות הקיימות והמשתנות.

מוסיקה

גם המוסיקה היא עניין בחתונה לקהל הדתי. מיותר לציין שרוב הדתיים אינם מאזינים למוסיקה לועזית, לכן מוסיקה ישראלית צריכה להיות הבחירה המתאימה. כמו כן, ישנם תכנים אשר לא מתאימים לקהל הדתי, שנחשב ליותר צנוע, ועל כן חשוב מאוד לשים לב לבחור די. ג’יי או להקה בעלי ניסיון במתן שירותים לבני המגזר, כך שגם המוסיקה תהיה מתאימה.

אירוע מעורב – על מה להתפשר ועל מה לא לוותר?

בסופו של דבר התשובה לשאלה הזו תלויה בכם ובסוג האורחים שמגיעים לחגוג אתכם. ישנם אורחים דתיים למשל שלא מוטרדים מכל נושא ההפרדה, יש כאלו מעדיפים הפרדה על רחבת הריקודים אך לא מפריע להם שלא תהיה הפרדה במקומות הישיבה וכן הלאה. עיקר החשיבות הוא על כל נושא הכשרות, כמו גם על המוסיקה והתכנים השונים באירוע. לכן שאלו את עצמכם על מה אתם לא מוכנים להתפשר ותכננו את האירוע שלכם בהתאם.

שיכרו חברת הפקה שמכירה את הקהל הדתי

אם אתם מתקשים או לא בטוחים איך ניתן להוציא אל הפועל את כל הניואנסים הקטנים שחשוב לשים עליהם דגש, פשוט פנו לאנשי מקצוע בתחום הפקות האירועים ולהם ניסיון בהפקת חתונה לקהל דתי, כך שיוכלו לסגור את כל הפינות עבורכם. העובדה שאתם מתכננים אירוע לקהל דתי אינה אומרת שאינם יכולים לשלב אטרקציות מיוחדות או גימיקים, יש המון כאלו בנמצא שיכולים להתאים ואנשי המקצוע הנכונים יוכלו לכוון אתכם, למנוע מכם ליפול בדברים הקטנים, לעזור לכם להימנע מכל אי נעימות שהיא ולכבד את האורחים שבאים לחגוג אתכם בדרך הכי טובה שאתם יכולים!