המדריך לארגון אירוע קטן

בשנים האחרונות אנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים מעדיפים לערוך אירוע קטן ואינטימי. אירוע אשר בו נוכחים רק האנשים הכי קרובים ואשר בו כל אחד זוכה ליחס אישי. אז איך עושים זאת כמו מקצוענים? לשם כך חיברנו בעבורכם את המדריך המושלם לארגון של אירוע קטן.

ערכו חלוקת תפקידים

אם אתם רוצים לארגן בעצמכם אירוע קטן – חשוב להקפיד על חלוקת תפקידים נכונה בין בני המשפחה. באופן זה אתם תאפשרו לכל אחד מבני המשפחה לעבוד על התחום אשר הוא חזק בו לדוגמה מי שטוב בלוגיסטיקה יהיה אחראי על רשימת המוזמנים והפצת ההזמנות ומי שניחן ביצירתיות יהיה אחראי על בחינת ספקי האטרקציות והסאונד. כדי רק לעבוד על מסמך משותף בכדי למנוע כפל תפקידים.

בחרו גן אירועים מתאים

בכדי ליצור אווירה נעימה, יותר ממומלץ לבחור אולם או גן אירועים אשר יתאים באופן מדויק למשימה. גן אירועים בשרון יכול להיות פתרון נפלא עבור מי שמבקש לערוך אירוע אינטימי אשר מתבסס על מספר מצומצם של אנשים. גם ברמת התקציב העניין עדיף על פני גני אירועים קטנים יותר אשר נמצאים באזור תל אביב ולכן בהחלט זהו משהו שכדאי לשקול כבר בשלב מוקדם של ההכנות.

בחרו את האטרקציות בקפידה

אירוע קטן אינו אומר שאתם צריכים לוותר על האטרקציות, אלא להתאים אותן לקהל היעד שלכם ולגודלו של האולם. כדאי להעדיף ולהימנע מאטרקציות גדולות כדוגמת להקות עם רקדנים ולהתמקד בדברים קטנים דוגמת סלסלות אישיות, מזנוני בופה קטנים או נדנדות מעוצבות שינעימו את זמנם של הבאים. בניגוד לעבור, כיום השכרת ציוד לאירועים קטנים היא עניין סופר פופולרי ומשתלם למדי.

השקיעו בצד הקולינרי

מכיוון שהאירוע קטן יותרו מרבית האורחים יגיעו אליו בסבירות גבוהה– יש לכם הזדמנות להשקיע בצד הקולינרי של הערב. לכן, בחרו מנות אשר אהובות על קהל היעד ומתאימות להעדפותיו ותוכלו ליהנות מאירוע בלתי נשכח. זכרו, לאירוע קטן יש יתרונות רבים מכיוון שאתם מכירים את כל האורחים ברמה האישית, ולכן כאן זה המקום להפיק את המיטב מההיכרות הזו.

חשבו על קונספט לאירוע

אירועי קונספט מאפשרים לכם ליצור אווירה ייחודית על פי רעיון אחד ולהפיק את כל הערב על פיו. לכן, שווה לחשוב על תמה שלמה לערב ולבחור את נותני השירות השונים על פי רמת התמחותם בנושא שבחרתם. לטובת ההמחשה: אירוע שאשר בו חוגגים יום הולדת 50 יכול להיות סביב שנות החמישים בתרבות הפופולרית. לכן, נבחר מאכלים פופולריים לתקופה, נעדיף להקת קאברים שמתמחה בשירי הפיפטיז ועל פני DJ ונייצר לוק אנד פיל קלאסי בסידור הפרחים.

לסיכום: אירועים קטנים דורשים יצירתיות ומחשבה עמוקה אבל ניתן ליהנות בהן מאווירה אינטימית וקסומה. לכן, נסו ליישם כמה שיותר טיפים מהמדריך ואנחנו בטוחים שגם האירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם!

זוג שמתחתנים באירוע קטן - ארטיסטה