המדריך המלא לבחירת טבעת נישואין

הגעתם לרגע המחדש בחייכם, אתם לקראת חתונה ועכשיו אתם צריכים לבחור את טבעת הנישואין שתלווה אתכם שנים רבות קדימה. טבעת נישואין משמשת בהרבה דתות סמל למחויבות ולחיים משותפים. וזאת בניגוד לטבעת האירוסין שהיא לרוב הפתעה שהחתן עושה לכלה – במקרה של טבעת נישואין המקרה קצת אחר, אתם בוחרים לעצמכם את הטבעת המנצחת. אז איך בוחרים טבעת נישואין? ומה חשוב לדעת? ריכזו לכם את חמישה טיפים לבחירת הטבעת המושלמת – המשיכו לקרוא…

נוחות היא שם המשחק

כזכור, אתם ככל הנראה צפויים לענוד את הטבעת במשך שנים רבות – והיא תלווה אתכם בהרבה תחנות בחייכם, לכן מאוד חשוב לבחור טבעת נוחה ואיכותית. כמו כן, חשוב לזכור שאנו משתנים עם השנים, וגם הגוף שלנו משתנה – אנחנו מרזים, או משמינים לכן כדאי לבחור טבעת לא צמודה מידי וגם לא רופפת מדי, כזאת שתתאים בדיוק גם אם תשמינו מעט. עם זאת, חשוב לזכור שתמיד תוכלו להגדיל או להקטין אותה במידת הצורך. וכן, עדיף לא לבחור בטבעת גרנדיוזית וכבדה מידי שתעמיס לכם על היד ושלא תרגישו עמה בנוח.

טבעת קלאסית בעיצוב על זמני

טבעת קלאסית - ארטיסטה

אנחנו ממליצים לבחור בטבעת המאופיינת בסגנון נקי, קלאסי, ויפה – לבחור טבעת לפי טרנד חולף כזה או אחר יכול לבאס אתכם בעתיד, כיוון שגורלם של טרנדים הוא פשוט לחלוף. אז עזבו אתכם מעיטורים קיטשיים, או מתוספות “אופנתיות” כאלה ואחרות, בחרו בטבעת בעיצוב העל הזמני – פשוטה והכי יפה.

אם המסורת חשובה לכם – תשקלו לבחור בטבעת כשרה

טבעת כשרה היא טבעת פשוטה, ללא עיטורים, חריטות או גמורים ייחודיים ועשויה בדרך כלל מחומר אחד, למשל זהב או כסף. וכן, ובקוטר בינוני שבין מילימטר אחד לשלושה. יש אפשרות להרכיב על הטבעת אבנים טובות, אך חובה על החתן ליידע את הכלה בשווי הכספים של האבנים. בנוסף, לפי היהדות החתן צריך לרכוש את הטבעת “בכסף מלא ובמזומן”, כדי שלא יווצר החשש שהמוכר לא קיבל תמורה בעדה.

בנוסף, ישנם זוגות שבוחרים ללכת בעקבות ההלכה, ורוכשים שתי טבעות, אחת לחתונה ואחת לאחר החתונה. כאמור, מבחינה הלכתית, טבעת נישואין שעוברת שינויים לאחר החתונה כמו למשל הוספת אבנים, מפסיקה להיות טבעת נישואין כשרה.

טבעת איכותית היא הבחירה הנכונה

בגלל שאתם צפויים לענוד את הטבעת לאורך זמן, ובכדי שהיא תשמר מפגעי הזמן חשוב לבחור בטבעת זהב או זהב לבן איכותית. אחוז הזהב האיכותי והגבוהה ביותר הוא 24 קראט, והנמוך ביותר הוא 9 קראט. ההמלצה הרווחת היא ללכת על האופציה האיכותית ביותר, למעשה טבעת שכולה עשויה מזהב טהור. אנחנו ממליצים להתאים את סוג הזהב לסוג העור, יש נשים רבות שמחמיא להן יותר זהב לבן בעקבות צבע עורן הבהיר, ולנשים כהות יותר מתאימה טבעות זהובה.

טבעת נישואין – לא רק לאישה

אם בעבר טבעת הנישואין הייתה עבור האישה בלבד, במציאות המודרנית שאנו חיים בה כאשר זוגות רבים מאמינים בשווין – גם גברים עונדים טבעת נישואין. רוב הגברים יעדיפו טבעת זהב פשוטה, ודקה מטעמי נוחות ופרקטיות. למעשה, יש שלושה סוגים עבור הטבעת: זהב צהוב, זהב לבן וזהב אדום, רוב הגברים הולכים על זהב צהוב.

אז אחרי שבחרתם את הטבעת המושלמת, תצטרכו לחפש גן אירועים או אולם המתאים לכם – יש מספר רב של גני אירועים בשרון המשלבים אירוח מדהים ויופי עוצר נשימה, זו התחנה הבאה שלכם – בחירת המקום המושלם להתחתן בו, מה שנותר לנו לאחל לכם זה המון בהצלחה הן בבחירת הטבעת והן בבחירת מקום האירוע!