גן אירועים במרכז

סגנון ייחודי ויוצא דופן עבור גן אירועים במרכז

בעוד שאירועים גדולים מתקיימים לרוב באולמות גדולים עם עיצוב סטנדרטי, אירועים קטנים יותר מאפשרים לערוך חגיגות במקום מיוחד ומרשים יותר. לא מדובר במספר המנות, אלא באיכות השירות והאווירה של האולם. העניקו לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומדהימה של גן אירועים במרכז עם סגנון ייחודי ומראה יוצא דופן. אריסטה הוא גן אירועים במרכז המשרה אווירה רומנטית וחגיגית, בו תוכלו לצלם תמונות מדהימות לאלבום החתונה ולהפוך כל אירוע לאירוע גדול ובלתי נשכח. כאשר האורחים שלכם ייכנסו לגן האירועים, הם יופתעו מיד מהמראה הייחודי והיוצא דופן שמחכה להם כבר מהכניסה. יקבלו את פניהם מארחות נפלאות, והאורחים ימצאו את עצמם בחלל פנימי מעוצב בטוב טעם עם מראה חיצוני יפה ואווירה חמימה ורומנטית.

על מה כדאי להחליט לפני שאתם מחפשים גן אירועים במרכז?

ישנן מספר שאלות חשובות, שהתשובה עליהן תיתן לכם מבט מדויק יותר על ארגון האירוע שלכם:

  • האם החתונה תתקיים בחורף או בקיץ? עשוי לרדת גשם במהלך עונות מסוימות והמקום חייב להיות מוכן לשינוי התוכניות ברגע האחרון. גם המחירים שונים בכל עונה.
  • האם אתם רוצים לאלרגן חתונת שישי בצהריים או באחד הימים בערב? חתונה ביום חמישי בערב יקרה יותר מאשר ביום אחר, וחתונה בערב יקרה יותר מחתונה אחר הצהריים. נלקחים בחשבון גם משך האירוע והזדמנויות לתמונות חתונה לפניו.
  • כדאי לדבר עם צוות המקום ולראות אם אתם מרוצים מרמת השירות שהם מציעים עבורכם ואם הם יכולים לעזור בבקשות מיוחדות. בקשה מיוחדת יכולה להיות, למשל, הקמת מתחם קטן עבור קרובי משפחה חרדים הזקוקים לאוכל כשר למהדרין או כל נושא אחר.
  • יש לשקול דרכים להגיע למקום. אם מקום האירוע ממוקם במקום שקשה להגיע אליו ועם חניה קשה הדבר עלול לגרום לפקקים ולאי נוחות רבה לחוגגים את האירוע. עליכם לברר כי במקום דרכי גישה תקינות וחניה מספקת וגדולה לכל האורחים.

אם אתם עוברים על כל הקריטריונים שחשובים עבור גן אירועים במרכז בו אתם תחגגו את האירוע שלכם, אין ספק כי גן אירועים אריסטה עונה על כל מבוקשכם! אז מהרו לשריין תאריכים!

גן אירועים במרכז - ארטיסטה

 

אולם אירועים במרכז

אולם אירועים במרכז הוא הפתרון הטוב ביותר לחגיגת חתונה. מתחם מרווח, פינת ישיבה מרווחת, פתרונות עיצוב אישיים ואווירה חגיגית. מאחר והבחירות היום הן רבות ומגוונות, לא פעם הזוג הטרי מתמודד עם השאלה: איך לבחור אולם חלומות חגיגי ולא לטעות בחישוב? אם תבדקו את הקריטריונים הבאים, בקלות תוכלו לבחור את המקום המושלם לחתונה.

עיצוב פנים אולם האירועים במרכז

הפנים האידיאלי של אולם אירועים במרכז הוא מינימליזם או קלאסי. סגנונות אלה הם המגוונים והניטרליים ביותר. מעצב טוב יקשט את האולם בסגנון כזה עבור כל נושא של מסיבת חתונה. קירות בצבעים בהירים, בסיסיים או פסטליים, ריצוף מחומרים טבעיים, מינימום פרטים דקורטיביים – עבור מעצב חתונות, סט כזה הוא כמו קנבס לבן לאמן. אתם יכולים ליישם רעיונות נועזים וליצור פנים אינדיבידואלי.

אולמות חתונה במרכז

שולחנות, כיסאות, הגשה, טקסטיל – סט בסיסי זה צריך להיות בכל אולם אירועים במרכז. אבל כשזה מגיע לאולם שבא להגשים את כל החלומות שלכם, אז העבירו את הפוקוס לפרטים. אם יש פריטי פנים מיוחדים באולם – במה נוחה, תאורה מעניינת, אזור צילום ופינות ישיבה נוחות עבור האורחים.

מאפיינים נוספים שכדאי לשקול בעת בחירת אולם אירועים

מולטימדיה היא הקריטריון החשוב ביותר לאולם אירועים. סאונד ברור, אקוסטיקה טובה, נוכחות של במה קטנה ומיקרופונים לפחות, כמו גם יכולת התקנת ציוד מוזיקלי מקצועי – לא ניתן לדמיין אירוע מודרני בלעדיו, וחתונה אינה יוצאת דופן. לא כדאי להסתפק בפחות, כי חתונה לזוג הטרי ולאורחים היא קודם כל חג, ולא רק ארוחת ערב טעימה.

מראה האתר חשוב לא פחות

אולי לא הקריטריון הכי משמעותי, אבל עדיין חשוב אם אתם רוצים לארגן חתונה שתיזכר לאורך זמן. אם המיקום יפה לא רק מבפנים, אלא גם מושך תשומת לב עם המראה שלו, אז זה בונוס נוסף לזוג. אתם יכולים לעשות צילומים יפים לאלבום חתונה או לערוך טקס בחוץ בסביבה נעימה וייחודית. גן אירועים אריסטה מציע עבורכם את כל היתרונות שהיתם רוצים מאולם אירועים, החל מעיצוב מדהים ועד שירות ואוכל מצוין. שריינו תאריכים באריסטה ולא תטעו!

אולם אירועים בשרון - ארטיסטה

דברים שכדאי לזכור בעת בחירת אולמות חתונה במרכז!

החתונה המדהימה והגדולה שלכם ממש מעבר לפינה ואתם לא יכולים להישאר רגועים? ניתן להבין את העצבנות הנרגשת בהתחשב עד כמה היום הזה הולך להיות חשוב עבורכם. לכן בחירת אולמות חתונה במרכז היא השלב הראשון והחשוב ביותר בתכנון חתונה. מתוך כך, בחירת האולם המתאים ליום הגדול שלכם היא קריטית שכן האולם קובע את האווירה לכל האירוע. אולם טוב מעניק לאירוע את האווירה והפאר הנדרשים, ואין ספק כי אולם האירועים אירסטה הוא המקום שעונה על כל מבוקשכם. להלן מספר דברים שכדאי לזכור בעת בחירת אולם חתונה:

מספר המוזמנים- לפני בחירת אולם, ערכו הערכה משוערת לכמה אנשים אתם מצפים לחתונה. ישנם אולמות חתונה במרכז שיתאימו לגדלים שונים של קהל. לפי הקהל שאתם מצפים לו, בדקו למי מהאולמות יש מספיק קיבולת להכיל את כולם.

אווירה- שכבת צבע רעננה, עיצוב מינימליסטי וריפוד אלגנטי מעניקים לאולם אווירה טובה. בשל השיפורים העדינים הללו, מסיבת החתונה מקבלת את האווירה הנכונה עבור החתונה שלכם. גם החיצוניות של האולם והמיקום מסביב לו הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת המקום.

תוספות נעימות- שקלו את התכונות הנוספות שהאולם מגיע איתם. לדוגמא, מזגנים, שירות קייטרינג, מערכת הגברה, חדרים עבור החתן והכלה, מקומות חניה בשפע ועוד. כל אלו ללא ספק יקלו עליכם בתכנונים של החתונה ויתנו לכם הרגשה טובה יותר מהשירות שתקבלו מהאולם.

מקום חניה- מקום חניה בשפע חשוב מאוד, במיוחד אם אתם מתכננים להזמין קהל רב. אם אין מספיק מקום חניה, אנשים ייאלצו לחנות בכבישים ובנתיבים המובילים לחסימות תנועה ואי נוחות נוספים.

קרבה-  למרות שלא ניתן להחליט על מיקום נוח לכל הנוכחים, קחו בחשבון לפחות את המשפחה הקרובה בבחירת המיקום. אם קשה מאוד למצוא את המקום, או רחוק מאוד ממקום השהות שלכם, זה יהווה מכשול משמעותי עבור המוזמנים להגיע. אין ספק כי כאן גן אירועים אריסטה מציע לכם את האפשרות נוחה ביותר של עיר פופולרית ונגישה בקלות.

אולמות במרכז

על ידי בחירת אחד מתוך אולמות חתונה במרכז תצטרכו להשקיע הרבה פחות בעיצוב ותחזוקה נוספים. אז, כשלב הראשון בתכנון החתונה שלכם, החליטו על המקום המתאים ביותר ליום הגדול שלכם. לפני שתאריך החתונה שלכם מתקרב, תדאגו לשריין מקום באריסטה!