איך לבחור תכשיטים לאירועים?

אין אישה שלא אוהבת לענוד תכשיט מחמיא. תכשיט, ניצוץ של זהב בתוך ‘לוק’ יכול להוסיף את החותמת האחרונה, את האלמנט הנוסף שיהפוך את המראה שלך לייחודי ואופנתי באמת. בחיה של תכשיטים עבור אירועים יכולה להיות מבלבלת לעיתים, אבל אנחנו נמצאים כאן כדי לספק לכל אחת את הידע שיעזור לה לבחור נכון את התכשיטים המתאימים ביותר לכל אירוע או יציאה.

איזה סוג תכשיט נוח לך יותר?

אמנם כולם נמצאים תחת אותה קטגוריה, אבל עגילים לא דומים לצמיד על היד וטבעות לא שוות לשרשרת. פעמים רבות ההמלצה היא לא לבחור בכל התכשיטים ולהניח משהו על כל נקודה חשופה בגוף אלא לבחור בתכשיט אחד או שניים שיבליטו את מה שאת מעוניינת להבליט היום.

לא פחות מזה, שימי לב כי את לובשת תכשיט שנוח לך ללבוש היום. אם היום חם במיוחד ואת מכירה את עצמך ויודעת שהאצבעות בידיים עתידות להתנפח מעט, אולי זה לא היום הנכון לענוד בו טבעות ודווקא עדיף ללכת על צמיד במקום. אם מדובר על יום קר ואת יודעת שהאוזניים שלך הן נקודה רגישה, אולי במקום זה עדיף לענוד שרשרת יפה? הכי חשוב לזכור שאת מידת הנוחות אותה את חווה רואים בפנים שלך, חשוב להתאים את התכשיט אותו את עונדת למזג האוויר באופן הפשוט ביותר.

מה את לובשת?

כדי לבחור תכשיטים לאירועים, חשוב להתאים אותם לדבר אותו בחרת ללבוש. תכשיטים לאירועים יכולים להיות תוספת אלגנטית למראה השלם, נקודה מנצנת בתוך הכל. כך הדבר לצורך העניין במקרה בו מניחים תכשיט קטן יחסית כמו טבעת קטנה על האצבע בתוך המראה השלם. לעומת זאת, ניתן להיעזר בתכשיט כדי להדגיש ולמשוך את קווי המתאר ולייצר תחושה דרמטית, גדולה יותר, ססגונית יותר.

ענידה של תכשיטים דומה קצת למענה על הבגדים אותם את לובשת. כאשר בדרך כלל בגדים ססגוניים ייענו בתכשיטים קטנים יותר ונקודתיים ולעומת זאת, מראה אלגנטי יכול להשתלב דווקא עם תכשיט גדול שלא תמיד היית בוחרת לענוד ביחד תוך שילוב פריטים אחרים.

כמובן שלעולם בחירה של פריט זה או אחר כוללת בין היתר את הסטייל ואופן העיצוב של השיער ומפתח השמלה. תכשיטים גדולים הם בדרך כלל פיתרון עבור מקומות חסרים, נקודות בהן נותר חלל ויש למלא אותו בעזרת אלמנטים אחרים שישלימו את המראה הכללי בסופו של דבר.

האם התכשיט ישמש אותך לפעמים הבאות?

תכשיטים לאירועים הם תמיד תוספת יפה ומחמיאה שתקצור שלל מחמאות. היתרון בענידה של תכשיטים הוא שלעולם לא נמאס מהם ולעולם ניתן להחליף ולשנות את המראה שלך בעזרתם על ידי ענידה של אותם פריטים באופנים שונים תוך שילוב בינם ובין תילבושות שונות.

בניגוד לבגדים שלאורך השנים מאבדים מטעמם ויוצאים מהאופנה, תכשיטים הם מסוג הפריטים שנשארים בארון שלך תמיד. אנחנו, בחברת You Me מזמינות אותך לחפש את הפריטים שישלימו את המראה שלך ויתנו לך את התחושה כי את האישה היפה ביותר בעולם כולו.

מעוניינת לבחור מקום שכולו תכשיט לחגוג את אירוע החתונה שלך? בארטיסטה – אולם אירועים בשרון – תחווי חתונה נוצצת במיוחד.

 

בחירת תכשיט מתאים לאירוע - ארטיסטה